Retheorizing Comedic and Political Discourse, or What Do Jon Stewart and Charlie Chaplin Have in Common?

Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Narrative Culture. - Wayne State University Press, 2012. - 34(2012), 2-3, Seite 263-289
Format: Online-Aufsatz
Veröffentlicht: 2012
Zugriff auf das übergeordnete Werk:Narrative Culture
Schlagworte:Political science Behavioral sciences Economics Social sciences Arts Philosophy Physical sciences
LEADER 01000caa a22002652 4500
001 JST099032228
003 DE-627
005 20240624074219.0
007 cr uuu---uuuuu
008 160711s2012 xx |||||o 00| ||en c
024 7 |a 10.13110/discourse.34.2-3.0263  |2 doi 
035 |a (DE-627)JST099032228 
035 |a (JST)discourse.34.2-3.0263 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a en 
245 1 0 |a Retheorizing Comedic and Political Discourse, or What Do Jon Stewart and Charlie Chaplin Have in Common? 
264 1 |c 2012 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a Computermedien  |b c  |2 rdamedia 
338 |a Online-Ressource  |b cr  |2 rdacarrier 
540 |a Copyright 2013 Wayne State University Press 
650 4 |a Political science  |x Political sociology  |x Political communication  |x Political discourse 
650 4 |a Political science  |x Political sociology  |x Political communication  |x Political speeches 
650 4 |a Behavioral sciences  |x Leisure studies  |x Recreation  |x Entertainment  |x Jokes 
650 4 |a Economics  |x Economic disciplines  |x Labor economics  |x Employment  |x Occupations  |x Artists  |x Performing artists  |x Comedians 
650 4 |a Social sciences  |x Communications  |x Communicative content  |x Nonsense 
650 4 |a Arts  |x Literature  |x Literary modes  |x Satire 
650 4 |a Behavioral sciences  |x Anthropology  |x Applied anthropology  |x Cultural anthropology  |x Cultural studies  |x Film studies  |x Movies 
650 4 |a Philosophy  |x Metaphilosophy  |x Philosophical object 
650 4 |a Political science  |x Political philosophy 
650 4 |a Physical sciences  |x Physics  |x Mechanics  |x Classical mechanics  |x Kinematics  |x Trajectories 
650 4 |a Political science  |x Political sociology  |x Political communication  |x Political discourse 
650 4 |a Political science  |x Political sociology  |x Political communication  |x Political speeches 
650 4 |a Behavioral sciences  |x Leisure studies  |x Recreation  |x Entertainment  |x Jokes 
650 4 |a Economics  |x Economic disciplines  |x Labor economics  |x Employment  |x Occupations  |x Artists  |x Performing artists  |x Comedians 
650 4 |a Social sciences  |x Communications  |x Communicative content  |x Nonsense 
650 4 |a Arts  |x Literature  |x Literary modes  |x Satire 
650 4 |a Behavioral sciences  |x Anthropology  |x Applied anthropology  |x Cultural anthropology  |x Cultural studies  |x Film studies  |x Movies 
650 4 |a Philosophy  |x Metaphilosophy  |x Philosophical object 
650 4 |a Political science  |x Political philosophy 
650 4 |a Physical sciences  |x Physics  |x Mechanics  |x Classical mechanics  |x Kinematics  |x Trajectories  |x Articles 
655 4 |a research-article 
773 0 8 |i Enthalten in  |t Narrative Culture  |d Wayne State University Press, 2012  |g 34(2012), 2-3, Seite 263-289  |w (DE-627)786195223  |w (DE-600)2770438-5  |x 21690251  |7 nnns 
773 1 8 |g volume:34  |g year:2012  |g number:2-3  |g pages:263-289 
856 4 0 |u https://www.jstor.org/stable/10.13110/discourse.34.2-3.0263  |3 Volltext 
856 4 0 |u https://doi.org/10.13110/discourse.34.2-3.0263  |3 Volltext 
912 |a GBV_USEFLAG_A 
912 |a SYSFLAG_A 
912 |a GBV_JST 
951 |a AR 
952 |d 34  |j 2012  |e 2-3  |h 263-289